Jäsenedut

Reumaliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin ovat oikeutettuja kaikki jäsenyhdistyksemme ja niiden jäsenet.

Suomen Reumaliitto Ry on paikallisten reumayhdistysten kattojärjestö, joka ajaa reumasairaiden sekä muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden etuja.

Paikallisen reumayhdistyksen jäsenenä saat  Reuma-lehden  joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa

Alla olevasta linkistä voit liittyä Reumaliiton jäseneksi, jäsenyys liittää sinut samalla paikallisyhdistykseen eli Lappeenrannan Reumayhdistys ry.

Jäsenmaksu on 22€/vuosi saat sen tammi/helmikuussa jäsenkirjeen mukana. Jos liityt loppuvuoden aikana katsotaan maksun määrä tapauskohtaisesti

Tästä avautuu jäsenhakemus Suomen Reumaliittoon

Reumaliiton jäsenedut tästä

Yhdistyksen jäsenenä olet tapaturmavakuutettu yhdistyksen järjestämissä tilaisuuksissa tai matkoilla

• voit vuokrata Tulestupaa yksityistilaisuuksiin 50 %:n alennuksella
    Vuokraushinta ensimmäinen tunti 20€ seuraavat tunnit 10€
    jäsenille yksityiskäyttöön hinnasta  -50%
  • voit vuokrata kuntopyörää

Tärkeää asiaa jäsenmaksusta

Reumaliitto on siirtynyt keskitettyyn laskutukseen, jäsenmaksusi tulee liitolta, joka sitten tilittää yhdistyksellemme jäsentemme osuuden.

Maksaessasi huomioi seuraavat asiat:

-maksun saaja on Reumaliitto, tarkista tilinumero

-muista käyttää viitenumeroa

-jokainen jäsenmaksu maksetaan omalla viitteellä, jos perheeseen tulee useampi maksu.

Jäsenmaksun maksaminen käteisellä Tulestuvalla on edelleen mahdollista. Muista ottaa jäsenlaskusi mukaan, jotta saamme siitä viitenumerosi.

Tärkein asia lopuksi: Säilyttääksesi jäsenyytesi ja edut, maksathan laskusi eräpäivään mennessä.

Yhteystietojesi muuttuessa, ilmoitathan niistä yhdistyksellemme, Tulestuvalle p. 0400 395466, tai reuma.lappeenranta@gmail.com tai jäsenasioiden hoitajalle jaanajkauppinen(at)gmail.com

Jäsenalennuksia seuraavista yrityksistä

Keskustan Fysioterapia -10 %.
Saimaan Optiikka Oy -20 %, näöntarkastus ja silmäpaineen mittaus veloituksetta
Fysiokaari -10 %
Laatujalka -10 % hoidoista Muista ilmoittaa yhdistyksen jäsenyytesi saadaksesi alennuksen.

• Holiday Club- kylpylähotelli:  Reumayhdistyksen jäsenet saa vähintään 15% alennuksen Holiday Club-kylpylähotellien, Villas- ja Chaletshuoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnasta tunnuksella REUMA15. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisia lisäetuja.
  • ​Synsam myöntää Reumaliiton jäsenetuna sinulle ja perheellesi alennusta silmälaseista 25%, aurinkolaseista 20 % ja piilolinsseistä 10 %. Asioinnin aluksi tulee mainita: Suomen Reumaliitto.Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä. Lähin Synsam-liike yhteystietoineen: www.synsam.fi

• ​​Nowene hyvinvointikeskus Nowene-Nordic Spa kylpylä ja Hotelli Valo Heinolan Reumamäellä tarjoavat liiton jäsenille majoitusetuja sekä Cryo-huippukylmähoitoa etuhintaan.

• Terveystekniikka Oy tarjoaa jäsenille kotikäyttöön kivunhoitoon tarkoitetun B-Cure Laserin (3 viikon) vuokrauksen etuhintaan, jonka jälkeen laitteen voi ostaa omaksi alennettuun hintaan

• Apukaupan verkkokauppa tarjoaa kaikista normaalihintaisista apuvälinetuotteista 5 %      alennuksen, lisäksi Reumakategorian tuotteista15 % alennuksen.Edun saa voimaan käyttämällä kassalla kampanjakoodia                                                              ”reuma”. Tutustu Apukaupan valikoimaan. Etu on voimassa toisaiseksi.

• Gymstick International Oy
    Treenikaupan kaikista Gymstick tuotteista 25 % alennusta. Käytä kassalla etutunnusta: 00-RE-LI-25. Tutustu Treenikaupan valikoimaan. Etu on voimassa toistaiseksi.

Back on Track Oy

UUSI ETU: Back on Trackin verkkokauppa tarjoaa Reumaliiton jäsenistölle 30% alennuksen
    .

Reumaliiton jäsenedut sivulla lisää alennuksia, kuten Talllink-Viking Line- Scandic hotell yms. Tästä sivulle