Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä olet tapaturmavakuutettu yhdistyksen järjestämissä tilaisuuksissa tai matkoilla

• voit vuokrata Tulestupaa yksityistilaisuuksiin 50 %:n alennuksella
    Vuokraushinta ensimmäinen tunti 20€ seuraavat tunnit 10€
    jäsenille yksityiskäyttöön hinnasta  -50%
  • voit vuokrata kuntopyörää
  • voit vaikuttaa yhdistyksen toimintaan

Jäsenalennuksia seuraavista yrityksistä

•     Keskustan Fysioterapia - 10 %.
  •     Urheilu Koskimies -10 - 20 % urheilupuolen tuotteista
  •     Saimaan Optiikka Oy -20 %, näöntarkastus ja silmäpaineen mittaus veloituksetta
  •     Haltija Oy -10 % lonkkahousuista, kengistä -5 %
  •

• Holiday Club- kylpylähotelli:  Reumayhdistyksen jäsenet saa vähintään 15% alennuksen Holiday Club-kylpylähotellien, Villas- ja Chaletshuoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnasta tunnuksella REUMA15. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisia lisäetuja.
  • ​Synsam myöntää Reumaliiton jäsenetuna sinulle ja perheellesi alennusta silmälaseista 25%, aurinkolaseista 20 % ja piilolinsseistä 10 %. Asioinnin aluksi tulee mainita: Suomen Reumaliitto.Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä. Lähin Synsam-liike yhteystietoineen: www.synsam.fi

• ​​Nowene hyvinvointikeskus Nowene-Nordic Spa kylpylä ja Hotelli Valo Heinolan Reumamäellä tarjoavat liiton jäsenille majoitusetuja sekä Cryo-huippukylmähoitoa etuhintaan.

• Terveystekniikka Oy tarjoaa jäsenille kotikäyttöön kivunhoitoon tarkoitetun B-Cure Laserin (3 viikon) vuokrauksen etuhintaan, jonka jälkeen laitteen voi ostaa omaksi alennettuun hintaan

• Apukaupan verkkokauppa tarjoaa kaikista normaalihintaisista apuvälinetuotteista 5 %      alennuksen, lisäksi Reumakategorian tuotteista15 % alennuksen.Edun saa voimaan käyttämällä kassalla kampanjakoodia                                                              ”reuma”. Tutustu Apukaupan valikoimaan. Etu on voimassa toisaiseksi.

• Gymstick International Oy
    Treenikaupan kaikista Gymstick tuotteista 25 % alennusta. Käytä kassalla etutunnusta: 00-RE-LI-25. Tutustu Treenikaupan valikoimaan. Etu on voimassa toistaiseksi.

• Mediplast Fenno Oy
    Kaikista kuluttajatuotteista 10 % alennusta. Tutustu valikomaan. Tilaukset asiakaspalvelusta puh. 09 276 360 tai verkkokaupasta. Kirjoita “Reumaliitto” verkkokaupan rekisteröitymislomakkeen viitekenttään. Jäsenetu astuu voimaan, kun saat vahvistuksen rekisteröitymisestä.

Back on Track Oy

UUSI ETU: Back on Trackin verkkokauppa tarjoaa Reumaliiton jäsenistölle 30% alennuksen seuraavista
    tuotteista: Perusmallin polvisuoja (tuotekoodi 1100)
    Ainutlaatuisen Welltex® teknologian omaava polvisuoja toimii luonnollisesti heijastamalla takaisin
    kehon lämpöä ja lisäämällä hyvinvointia. Takaisin heijastuva lämpö lisää verenkiertoa mikä voi
    helpottaa lihas- ja nivelkipuihin ja reumasärkyihin.
    T-paita V-aukolla (tuotekoodi 1615)
    Laadukas vartalonmyötäinen t-paita on valmistettu joustavasta Welltexistä. Paita on valmistettu
    puuvilla-, polyesteri- ja elastaanisekoitteesta ja näyttää todella hyvältä päällä. Tästä paidasta voi
    olla apua, jos kärsit selkä- ja hartiakivuista. Sopii hyvin päivittäiseen käyttöön.

Edun voi hyödyntää verkkokaupassa käyttämällä kassalla koodia ”REUMA”. Etu on voimassa 30.6.2019 saakka.

Reumaliiton jäsenedut sivulla lisää alennuksia, kuten Talllink-Viking Line- Scandic hotell yms. Tästä sivulle

Reumaliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin ovat oikeutettuja kaikki jäsenyhdistyksemme ja niiden jäsenet.

Suomen Reumaliitto Ry on paikallisten reumayhdistysten kattojärjestö, joka ajaa reumasairaiden sekä muiden tuki- ja liikuntaelinsairaiden etuja.

Paikallisen reumayhdistyksen jäsenenä saat  Reuma-lehden  joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa

Tästä voit liittyä Reumaliiton jäseneksi, jäsenyys liittää sinut paikallisyhdistykseen eli Lappeenrannan Reumayhdistys ry

Tästä avautuu jäsenhakemus Suomen Reumaliittoon

Reumaliiton jäsenedut tästä